tiistai 16. joulukuuta 2014


I'm back

Hupsista. Lyhyeksi suunnitteltu hengähdystauko työprojektien viedessä kaiken ajan venähti vaivihkaa aivan turhan pitkäksi. Mutta nyt olen taas täällä, innoissani ja pää täynnä kaikenlaisia ideoita postausaiheiden suhteen. Sisustusjutuilla jatketaan. Joulukattaus oli alunperin postauksen aiheena, mutta jatketaan sillä myöhemmin kunhan oikeat lasit löytyvät.

Kävin 6-vuotiaan tyttäreni kanssa eilen Punavuoren Antiikissa. Olen etsinyt jo jonkin aikaa koristeellisia jälkiruokaviinilaseja, mutta minua ei onnistanut tälläkään kertaa. Neiti puolestaan löysi kaupan kätköistä vanhan italialaisen korurasian ja ihastui siihen silmittömästi. Paikalta poistuttiin kyynelsilmin (en minä siis) ja kävin tänään salaa ostamassa rasian hänelle joululahjaksi. Ennen paketoimista kokeilin kuinka hyvin se olisi sopinut minun pienen pöytäni kulmalle. Liian hyvin...




























Rasia olisi sopinut niin hyvin yhteen minun mustien Lily Mini -kulhojen kanssa. (
(Sain ne viime vuonna BEdesignin Cillalta ja Betteltä lahjaksi, kiitos vielä jälleen kerran!). Myös tuikunalusina toimivat pienet kulhot ovat minulla jatkuvasti käytössä koruastioina, joihin keräilen lempiarkikorujani. Aina välillä vaihdan koruja ja ajoittain nautin niistä ihan sellaisenaan. Kulhot ovat itsessään jo kuin korut.
































Missä sinä säilytät korusi?  



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti